?

Log in

No account? Create an account
Exitos y fracasos
blah blah
Challenge icons, a few others and banners 
3rd-Mar-2010 01:53 am
[1-11] Disney
[12-17] Gone with the Wind
[18-27] Xena Warrior Princess
[28-31] Stock Friends Only Banners

Preview:

PhotobucketPhotobucket Photobucket




1 2 3
4 5 6
7 8 9
10 11 12
13 14 15
16 17 18
19 20 21
22 23 24
25 26 27


.28.
Photobucket

.29.
Photobucket

.30.
Photobucket

.31.
Photobucket

Disney icons were made for disneytheme
Gone with the Wind icons were made for gwtw_stills
Xena icons were made for ichallenge_xena
Not all of these icons were entered.

Credit if use.
Comments are ♥
Please, do NOT hotlink.
None of these are bases.
Enjoy!

How to credit:
Photobucket
Comments 
(Deleted comment)
5th-Mar-2010 08:58 am (UTC)
Thanks for the feedback! ♥

#20 is one of my favorites. I don't really know how I feel about #25...when I made it I was like *whoah!* but now thinking...Callisto...pink...:D Anyways, I love the quote and her attitude, so it stays.

I want to make more like #26. Something as simple as a boat -even though it's the XENA boat lol- can look so beautiful...But all my icons are really different, so I'm afraid it's gonna be hard to have one batch of the same style.

I love your icon, by the way. ;)
(Deleted comment)
5th-Mar-2010 11:21 am (UTC)
True, next time I'll stick a huge XENA in bold letters :D

And yeah, I do like it. It wouldn't make any sense for me to say so if I didn't, right? Actually, I like many of your icons, but I can't be spotting every one of them and saying I like them, now can I? It would be way too flattering. :-p

Anyways...where was I? ummm new icon...yeah, Gabby again, meh. O.o Next time I won't open my mouth lol
(Deleted comment)
5th-Mar-2010 11:51 am (UTC)
Watch it! lol Isn't that cute?

I don't think I've ever seen you using a Xena icon (only Xena, not Gabby included) as userpic. Such a shame...
(Deleted comment)
5th-Mar-2010 12:49 pm (UTC)
And that is why it is a shame lol

I gotta admit there are many great things about Renee, but Lucy will always be Lucy. Anyways...yeah, I hear about Renee's awesomeness every day. o.O

Random question: if you had to pick between Renee and Esther, who would you choose? and yes, YOU HAVE TO choose :D
(Deleted comment)
5th-Mar-2010 01:50 pm (UTC)
That was a surprising answer! I guess it kind of makes sense since you know her, but still, I didn't expect that. First love, there isn't anything more beautiful than that, even though most of the times they suck (you either fall for an actor/actress, or the other person don't give a damn about you). Anyways, that made me think about when I first started watching Xena...good old times!

Anyways, I'll come back later with more interesting questions :D
One of them could be why I'm always writing to you in English when we're both Spanish *facepalm* lol
3rd-Mar-2010 11:19 am (UTC)
Really wonderful artwork!
5th-Mar-2010 08:59 am (UTC)
Thanks dear! ;)
(Deleted comment)
5th-Mar-2010 08:52 am (UTC)
Thank you so much! ;)
4th-Mar-2010 03:41 pm (UTC)
Amazing! Love the Xena ones!
5th-Mar-2010 08:51 am (UTC)
Thank you! I'm glad you liked them. ♥
This page was loaded Oct 22nd 2019, 2:12 pm GMT.